+40751402591  | 

  
  
  
  

Transport si retururi

1. Reguli generale

Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu Termenii si Conditiile de Vanzare vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).
ByBio livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.
Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe Site-ul ByBio sau in format hartie, impreuna cu Comanda. 
2. Caracteristicile modalitatilor de livrare ale Site-ului bybio.ro
2.1. Modalitatile de livrare
(i) Livrarea prin FAN Courier Express SRL, in continuare "FAN Courier"
In momentul livrarii, livrarea se face de catre prepusul FAN Courier Cumparatorului sau destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre ByBio si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.
Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic (print screen) al transportatorului facand dovada acestui fapt.
Prin agrearea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Cumparatorul este de acord si imputerniceste transportatorul ca, in cazul in care Cumparatorul insusi sau destinatarul livrarii nu este prezent la adresa indicata pentru livrare, sa remita coletul catre oricare dintre persoanele aflate in incaperile acestuia.
Costul livrarii este de 18 lei pentru comenzi de pana la 250 lei. In cazul comenzilor cu o valoare mai mare de 250 lei, Cumparatorul beneficiaza de livrare gratuita.
3. Anomalie, avarie, colet deteriorat
3.1. Dispozitii generale
Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii. 
In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos, corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a ByBio. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda ByBio sa livreze din nou produsele comandate.
De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienti al ByBio pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al Sephora va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.
3.2 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat
- Livrarea prin FAN Courier
♦In cazul constatarii anomaliei in prezenta prepusului FAN Courier
Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului sau achitarii prin ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!
In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al FAN Courier.
Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la Serviciul Clienti al ByBIO, la numarul de telefon +40751402591
♦ In cazul constatarii anomaliei in absenta prepusului FAN Courier
- Cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si rezervele la Serviciul Clienti al ByBio, la numarul de telefon +40751402591 sau prin e-mail la adresa de e-mail: info@bybio.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. ByBio va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.
3.3. Procedura ce trebuie urmata obligatoriu in cazul produselor lipsa sau deteriorate
Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa semnaleze absenta sau degradarea produsului Serviciului Clienti al ByBio  la numarul de telefon +40751402591 sau prin e-mail la adresa info@bybio.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. Sephora va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort. Serviciul Clienti al ByBio va putea solicita orice informatie cu privire la identitatea Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii si va putea recurge la orice verificare utila in acest sens.
4. Termenele de livrare
In cazul livrarii prin FAN Courier, se vor depune diligente astfel incat comenzile plasate pana in ora 14:00 in zilele lucratoare (luni-vineri) sa fie livrate in aceeasi zi. In cazul comenzilor plasate dupa ora 14:00 in zilele lucratoare (luni-vineri), se vor depune diligente astfel incat livrarea sa fie efectuata a doua zi lucratoare. In cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de zile de la incheierea contractului. Termenele de livrare incep sa curga de la data incheierii contractului de vanzare-cumparare, mai exact a transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii.
In cazul depasirii acestor termene, care nu se datoreaza unui caz de forta majora, Cumparatorul are posibilitatea sa anuleze Comanda (sa dispuna asupra rezolutiunii contractului) in urmatoarele conditii:
- dupa transmiterea catre Serviciul Clienti al ByBio si prin e-mail la adresa info@bybio.ro a unei puneri in intarziere in vederea efectuarii livrarii intr-un termen suplimentar rezonabil, de indata ce aceasta punere in intarziere nu a produs efectele asteptate, sau
- daca respectivul Cumparator a comunicat catre ByBio, inainte de incheierea contractului, ca termenul de livrare era o conditie esentiala pentru Comanda sa.
Cererea de anulare a Comenzii va fi comunicata prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire la adresa indicata in sectiunea „Contact” de pe Site-ul ByBio.
In ipoteza in care ancheta, al carei rezultat va fi obligatoriu, va releva o culpa exclusiva imputabila ByBio sau transportatorului, ByBio va rambursa suma integrala achitata de Cumparator si incasata de ByBio in baza respectivei Comenzi, cu conditia ca toata Comanda sa fie returnata de Cumparator catre ByBio. Rambursarea se va face prin virament bancar in contul indicat de Cumparator in acest sens, in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 7 (sapte) zile de la data la care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de a obtine anularea Comenzii.
Daca Comanda nu este returnata integral sau daca ancheta nu releva nicio culpa exclusiva imputabila ByBio sau transportatorului, Cumparatorul nu va putea pretinde nici rambursarea sumelor achitate de el, nici o noua livrare a produselor comandate, cu exceptia cazului in care demonstreaza, prin orice mijloace, ca nu este responsabil de situatia creata.
  
  

  

Branduri

  



  

Aboneaza-te la newsletter

 
Vrei sa afli prin email despre reduceri si promotii? Aboneaza-te acum la newsletter si fii la curent cu tot ce e nou!